dimecres, 27 d’agost del 2014

El guardián del tiempo

El guardiáin del tiempo” és una novel·la escrita per Mitch Albom, consta de 130 pàgines i està publicada per l’editorial MAEVA. Aquest autor ha escrit quatre novel·les més, de les quals destaco una, “Els dimarts amb Morrie”, i que segurament molts haureu llegit i gaudit amb ella.

La sinopsi d’aquesta obra és la següent:

"...Sarah es una adolescente de diecisiete años que apenas tiene amigos, se lleva mal con su madre y sufre su primer fracaso amoroso. Víctor es un empresario adinerado que sufre una enfermedad terminal. Sarah y Víctor tienen una cosa en común: no están conformes con la cantidad de tiempo que les queda de vida. Ella quiere poner fin a su vida y él que la vida no acabe nunca. El Padre Tiempo, que fue el primer medidor de tiempo de la humanidad, lleva desde épocas inmemoriales escuchando peticiones como las de Sarah y Víctor, como castigo por querer controlar el paso de las horas y los días.Finalmente, el Padre Tiempo consigue una misión, tiene la posibilidad de redimirse mostrando a Sarah y a Víctor el verdadero sentido del tiempo. Para salvarse debe salvarlos a los dos. Y para ello debe bajar a la Tierra..."

Cal esmentar que al començar aquest llibre tenia l’esperança de tornar-me a endinsar en un seguit de pàgines que em transportessin a un món ple de reflexions i de sentiments, però per desgràcia no ha estat així. “Dimarts amb Morrie” em va impactar moltíssim, no sabia de que anava quan el vaig agafar, i amb una gran rapidesa em va enganxar i em va emocionar, la qual cosa no ha passat amb  “El guardián del tiempo”.

Haig de confessar que no he entrat al llibre, la història no m’ha captivat i un dels motius és perquè no he pogut connectar amb cap dels tres personatges.
L’obra es divideix en capítols massa curts pel meu gust, tenint alguns només dues pàgines, i tenint en compte que cada un d’ells narra la història d’un personatge en concret, fa que no doni temps de connectar amb aquests. No és un mal llibre, té una bona reflexió final, és fàcil de llegir, però tot i que la idea és bona, no ha escollit el millor format per transmetre-la.   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada